Skräddarsytt utseende med företagets identitet
Ni skräddarsyr både kiosken där besökarna skriver in sig och besöksbrickan med er egen logotyp och er identitet.
Avlasta receptionen med ett besökssystem. Då kan ni hålla ännu bättre ordning på alla besökare under hela dagen.
Besökaren registrerar sig själv och värden meddelas automatiskt om besökarens ankomst. Automatiskt skrivs en besöksbricka ut som även kan innehålla en bild på besökaren samt ID-nummer, streckkoder och vem som är värd.
Ni skräddarsyr både kiosken där besökarna skriver in sig och besöksbrickan med er egen logotyp och er identitet.
Anslut besökssystem till Microsoft Office 365 eller Google G Suite och håll all information om era anställda uppdaterade automatiskt.
Registrera en besökare i förväg, antingen manuellt eller via koppling till kalender. Receptionen kan då skriva ut besöksbrickor i förväg och besökaren känna sig ännu mer välkommen.
Receptionen får en tydlig översikt över dagens besökare. När som helst kan ni ta fram information om besök som tid, datum, information om besökaren, när de checkade in eller ut samt var mötet hölls.
Om ni har parkeringsplatser för kunder kan ni aktivera parkeringshantering. Då får besökaren mata in sitt registreringsnummer så loggas det tillsammans med besöket.
Era besökare blir proffsigt bemötta och receptionens arbete förenklas.
Ni ställer en surfplatta i receptionen. När besökaren kommer skriver de smidigt själva in sitt namn, företag och väljer vem de ska besöka. De får då automatiskt en namnbricka utskriven.
När besökaren registrerar sig får besöksmottagaren ett SMS och ett mail att besökaren har kommit med alla uppgifter. Dessutom kan ni välja att låta besökaren ta ett foto på sig. Då vet ni alltid vem ni ska träffa när ni kommer ut i receptionen.
När besökaren lämnar kan hon scanna ut sig, eller låta er reception göra det. Då har ni alltid koll på besökare i händelse av utrymning.
Som tur var händer det väldigt sällan att kontoret behöver evakueras. Med när det väl händer behöver ni ha full koll på era besökare.
När de är registrerade kan ni snabbt få ut en evakueringslista. Vid återsamlingspunkten checkar ni då smidigt av att alla besökare är ute.
Ställ den snygga besökskiosken i receptionen och låt besökarna smidigt checka in själva. Kiosken har en inbyggd skrivare som automatiskt skriver ut en besöksbricka. Antingen klisteretikett eller som passar i en snygg hållare.
Både besökskiosken samt tillbehören kan skräddarsys med företagets logotyp för att passa in perfekt i receptionsmiljön. Dessutom passar kiosken även de rullstolsburna besökarna.
När ni skaffar besökssystemet ska ni självklart ha matchande hårdvara.
Skriv automatiskt ut besöksbrickor på den integrerade etikettskrivaren, scanna av in- och utpasseringar med scannern och låt besökaren skriva in sig själv på en snygg surfplatta.
Berätta hur vi kan hjälpa dig. Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av oss till dig direkt.